Sunday, May 23, 2010

Exam oh Exam..

start hari selasa ni, 25/5 sampai awal bulan 6 ni aku ade mid-year exam..sekali dgr mcm exam yg bole dbuat secare sambil lewa..haha..tapi hakikatnya,kalu aku x try the best utk exam ni,STPM aku nnti konfem hancus..so jalan terbaik adelah study,aku pn agk runsing dan pening2 lalat dlm mencari formula terbaik utk study..sume org bole ckp,study bole buat kite berjaye dan cemerlang,tapi kalau xtw cara study dgn btul pn xbole jgk..aku selalu study,tapi adekah study aku ni bole wat aku cemerlang mcm org lain??hurm,kpd Allah aku berserah..aku sentiase brdoa supaya Allah berikan yg terbaik dlm hidup aku..moga2 rahmatNYA dberikan kpd orang2 yang beriman dan bertakwa...insyaAllah..kpd teman2,doakan yg terbaik utk diriku ini..

ma'as sallamah..

No comments:

Post a Comment