Saturday, April 17, 2010

Pergi tak kembali..Al-Fatihah


assalamualaikum..erm,arini aku sgt sedih sbb cikgu aku yang paling aku syg,cikgu mastura, telah kehilangan suami yang tercinta,stelah bertarung nyawe slame seminggu kat hospital kajang..pagi2 lagi aku da dapat msj dari syafiq azwad tentang berite ni..aku sedih sgt,walaupun aku bkn la ade hubungan darah pun ngan kelurge dia,tp hubungan kami da mcam anak beranak..aku xtw nk wtpe bile aku dpt berite tu..aku kol bad ngan capik langsung xberangkat..akhirnye aku kol zam dan dia angkat tepon..actually aku kol sbb aku xtw rumah cikgu mastura kat mane n aku igt suami dia ade kat rumah dia..kol pnye kol,sorg pn xtw..akhirnye aku dpt msj dr cikgu hasrani psl berite yg same..aku xreply msj dia,aku terus kol dia nk tnye psl rumah cikgu mastura..n dia bgtw arwah suami dia still kat hospital..aku xckp byk terus bsiap dgn memakai suar sekola n bj trus g hospital naik moto..smpai je hospital,rmai da cikgu2 ade kat sane..aku masuk je wad tu,aku tgk cikgu mastura ade kat sisi suami dia..aku sebak bile nengok cikgu dlm keadaan begitu.mmg aku sedih sgt..aku sempat sedekahkan al.fatihah utk arwah suaminya..semoga rohnya dicucuri rahmat..Amin.

No comments:

Post a Comment